Játékosan csábít osztrák fiatalokat Magyarországra az MT Zrt.

A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, „trendi életérzést“ közvetíti külföldön hazánkról. Az MT Zrt. Ausztriában, stratégiai partnerségben a magyar FORMA 1-es futam és a Sziget szervezőiroda hivatalos jegyértékesítőjével (www.hungarotickets.com) külön hostess-csapatokkal és a közösségi portálokon folytatott nyereményjátékokkal hívta fel a legutóbbi bécsi autókiállítás (www.viennaautoshow.at) látogatóinak figyelmét a fiatalok körében is népszerű magyar ajánlatokra. Az akciót kiterjesztették a bécsi Utazás Kiállításra is, így az elmúlt napokban közel 160 ezer vásárlátogató találkozhatott a Magyarországra csábító hosstessekkel és az invitáló szórólapokkal. A nyereményjáték keretében a legtöbb „like-ot” összegyűjtő látogató értékes nyereményeket nyerhet a Hungaroring futamra és a három magyar fesztiválra. Az elkövetkezendő időszakban sajtótájékoztató, rádió-kampányok, rendhagyó kiállítások és PR cikkek keretében folytatja az MT Zrt. a fiatalok megszólítását célzó ausztriai taktikai kampányát. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról, a 2011-es évről szóló összefoglaló beszámoló, s a tervezett akciókról további információk itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.