Sikeresen zárult a németországi Facebook játék első szakasza

Az elmúlt hónapokban tapasztalható kiemelt érdeklődés fényében nem is meglepő, hogy milyen szép számban neveztek az akcióba. Majd’ 20.000 látogatója volt az oldalnak, 1430 fő aktív használó mellett. A szakmai zsűrinek – amelynek tagjai a fő támogató, a Zahnklinik.de vezetője, a C&C PR iroda tulajdonosa, a német RTL magazinműsorainak főszerkesztője, illetve a Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviseletének vezetője – nagyon nehéz munkája lesz, hiszen 189 fő nevezett be érvényesen a versenybe. A napokban, még a végső kiválasztás előtt, a nagyközönségi szavazás zajlik, amelynek keretében a Facebook tagok szavazhatnak az első 10 helyezettről, azaz arról, hogy kinek van a legnagyobb szüksége egy új mosolyra. A kiválasztást követően, a nyertes Magyarországra érkezik a számára szükséges kezelésre, amely beavatkozásról és az itt töltött napokról a német RTL is beszámol. A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete stratégiai célkitűzésének tekinti a magyar egészségturisztikai szolgáltatások minél hatékonyabb népszerűsítését, ezzel is növelve a német vendégek és vendégéjszakák számát. Kiemelt figyelmet fordít többek közt a Németországban és Svájcban oly népszerű fogászati turizmus promóciójára, amelyhez a marketingeszközök legszélesebb tárházát veti be. Forgalmi adatok szerint Németország legkedveltebb online fórumának, a Facebooknak a használata a 40+ korosztály körében is rendkívül dinamikusan növekszik. E korosztály él elsősorban azon költséges fogászati kezelésekkel is, amely gyógyászati területen Magyarország vezető hatalommá vált.

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.