Ausztriában címlapsztori a téli Budapest turisztikai varázsa

Az osztrákok utazási döntéseit túlnyomó többségben még mindig a nyomtatott sajtóban megjelenő cikkek és turisztikai hirdetések befolyásolják. A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai irodája a még több osztrák turista Magyarországra csábítása érdekében az év elejei szabadságolások idejére időzítve egymás után jelenteti meg vendégcsalogató PR cikkeit a meghatározó ausztriai magazinokban, lapokban. Ausztria piacvezető utazási magazinja, a közel 300 ezer olvasóval rendelkező Reise aktuell például a közelmúltban egész oldalas tudósításban számolt be a téli Budapest kulturális és egyéb aktuális turisztikai ajánlatairól. Hasonló hangvételű, csalogató cikkek találhatóak Ausztria olyan népszerű szabadidős magazinjaiban, mint az ORF Nachlese, vagy éppen a TOP Times magazin téli számai. Az MT Zrt. tanulmányútja alapján a szakmai sajtóban a Travel Management Austria (TMA) újságírója számolt be friss budapesti élményeiről, felhívva a magyar főváros egyedi turisztikai adottságaira az osztrák turisztikai szakma figyelmét. A február elejére tervezett rádió- és tévékampánnyal együtt közel 5 milliós (!) célközönséghez jut el az MT Zrt. üzenete Ausztriában, miszerint „síelés előtt, helyett, vagy után” nálunk pihenjék ki téli fáradalmaikat az osztrák turisták.
A földrajzi közelség miatt az osztrákok elsősorban közúton vagy vonattal utaznak hazánkba. Éppen ezért az MT Zrt. stratégiai együttműködésben tavaly november végétől on-line, DM- és infoscreen-kampányt indított Ausztria egyik piacvezető utazási irodájával, a Railtours Austria-val. Az ÖBB és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben, míg a bécsi tömegközlekedési eszközökön utazók infó képernyők segítségével is csalogató tájékoztatást kapnak a téli budapesti programlehetőségekről. A kiterjedt online és DM-akciónak, valamint a print megjelenéseknek köszönhetően is több százezer potenciális turista értesül az ellazító téli hazai kínálatról. Az Ausztriában vonattal utazók valamennyi IC és EC járat fedélzeti magazinjából (www.bahnmax.com) is kedvet kaphatnak az akciós budapesti tartózkodáshoz, a lap téli száma többoldalas összeállításban prezentálja a kurrens budapesti attrakciókat és a turisztikai akciót. A budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Budapest Airport Zrt., a BTDM Turisztikai Nonprofit Kft., nemzetközi piacvezető utazási portálok és egyéb turisztikai szolgáltatók együttműködésében megvalósuló BWI-kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további információk itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.