Design-versennyel csábít osztrák fiatalokat Magyarországra az MT Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete a fiatalok körében igen népszerű hazai könnyűzenei fesztiválokra (Sziget, BalatonSound, VOLT) és a Forma 1 magyarországi futamára minél több osztrák fiatal megnyerése érdekében átfogó promóciós kampányt indított az év elejétől közösségi oldalakon, valamint a célközönség elérése alkalmas fórumokon. A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, „trendi életérzést“ közvetíti külföldön hazánkról. Az MT Zrt. Ausztriában, stratégiai partnerségben a magyar FORMA 1-es futam és a Sziget szervezőiroda hivatalos jegyértékesítőjével (www.hungarotickets.com) külön hostess-csapatokkal és a közösségi portálokon folytatott nyereményjátékokkal hívta fel a legutóbbi bécsi autókiállítás (www.viennaautoshow.at) látogatóinak figyelmét a fiatalok körében is népszerű magyar ajánlatokra. Az elkövetkezendő időszakban sajtótájékoztató, rádió-kampányok, rendhagyó kiállítások és PR cikkek keretében folytatja az MT Zrt. a fiatalok megszólítását célzó ausztriai taktikai kampányát. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról, s a tervezett akciókról további információk itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.