Osztrák utazási magazin idei legforróbb tippje a budapesti A38 Hajó

A közel negyedmilliós olvasótáborral rendelkező utazási magazin friss lapszáma 5 oldalas, színes összeállításban csinál kedvet az osztrákoknak a magyar főváros felkereséséhez, részletesen beszámolva arról, hogy Budapest téli vendégforgalmát élénkítő turisztikai kampány keretében – március végéig – grátisz szállodai éjszakához és ingyenes fürdőbelépőhöz juthatnak a magyar fővárosban szállást foglaló vendégek. A magazin üzenete szerint, a BWI-kampány (www.budapestwinter.com) keretében a budapesti gyógyfürdőkben való ellazulás és felüdülés élménye most különösen jól összeköthető a kulturális és egyéb budapesti programokkal. Az osztrákok utazási döntéseit túlnyomó többségben még mindig a nyomtatott sajtóban megjelenő cikkek és turisztikai hirdetések befolyásolják a leginkább. A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete még több osztrák turista Magyarországra csábítása érdekében, az év elejei szabadságolások idejére időzítve egymás után jelenteti meg vendégcsalogató PR cikkeit a meghatározó ausztriai magazinokban, lapokban.
A földrajzi közelség miatt az osztrákok elsősorban közúton vagy vonattal utaznak hazánkba. Éppen ezért az MT Zrt. stratégiai együttműködésben tavaly november végétől on-line, DM- és infoscreen-kampányt indított Ausztria egyik piacvezető utazási irodájával, a Railtours Austria-val. Az ÖBB és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben, míg a bécsi tömegközlekedési eszközökön utazók infó-képernyők segítségével is tájékoztatást kaptak a téli budapesti programlehetőségekről. A kiterjedt online és DM-akciónak, valamint a nyomtatott és TV hirdetéseknek köszönhetően is több millió potenciális osztrák turista értesül az ellazító téli hazai kínálatról. A budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, a Legenda Kft., a Sixt autókölcsönző és a Wizz Air légitársaság együttműködésében megvalósuló BWI-kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken.
Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további információk itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.