Ausztriában startolt a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány: 2,5 milliárd forintos plusz bevétel a cél

Az elmúlt két hétben a kultúrára- és az utazások iránt rendkívül fogékony hallgatósággal rendelkező Radio Stephansdom (www.radiostephansdom.at) hallgatói már nyereményjátékok és fizetett hirdetések formájában találkozhattak a Budapestre invitáló népszerű ajánlatokkal. Ausztria meghatározó gazdasági és tesztmagazinja, a kétszázezer olvasóval rendelkező Gewinn Magazin legfrissebb száma egy exkluzív nyereményjáték keretében Budapestre invitálja 12 olvasóját. A szerencsés nyertesek ötcsillagos ellátást és kényeztetést kapnak ajándékba, s igénybe vehetik a város legérdekesebb és legattraktívabb turisztikai szolgáltatásait is. Az MT Zrt.-vel partnerségben megvalósuló nyereményjátékot kétoldalas, alapos részletességgel megírt, turistacsalogató cikk harangozza be a népszerű osztrák magazinban. Az elkövetkezendő hetekben, Ausztriában, olyan népszerű életmód és turisztikai magazinokban jelenik meg szerkesztőségi cikk az MT Zrt. fizetett hirdetése mellett, mint például az ORF Nachlese, a VorMagazin, vagy a piacvezető Reise Aktuell. A jövő év elejére tervezett tévékampányokkal (RTL, Austria9) együtt, közel 5 milliós (!) célközönséghez jut el az MT Zrt. üzenete Ausztriában, miszerint „síelés előtt, helyett, vagy után” nálunk pihenjék ki téli fáradalmaikat az osztrák turisták.
A földrajzi közelség miatt az osztrákok elsősorban közúton, vagy vonattal utaznak hazánkba. Éppen ezért az MT Zrt. stratégiai együttműködésben november végétől online és DM-kampányt indít Ausztria egyik piacvezető utazási irodájával, a Railtours Austria-val. A www.railtours.at internetes oldal startlapja konkrét ajánlatokkal és programajánlókkal csinál kedvet az osztrákoknak egy téli budapesti kikapcsolódáshoz. Részletes leírásban kifejezetten ajánlják a budapesti gyógyfürdők felkeresését is, ami a BWI-kampány keretében most kedvezményesen tehető meg. Az érdeklődők az ÖBB és a Rail Tours Austria törzsutas hírlevélben is csalogató tájékoztatást kapnak a téli budapesti programlehetőségekről. A magyarországi termálfürdők iránt érdeklődőknek további tucatnyi konkrét wellness-ajánlatot is kínálnak az utazási honlapon. A kiterjedt online és DM-akciónak, valamint a nyomtatott megjelenéseknek köszönhetően is több százezer potenciális turista értesül az ellazító téli hazai kínálatról. Az Ausztriában vonattal utazók valamennyi IC és EC járat fedélzeti magazinjából (www.bahnmax.com) is kedvet kaphatnak az akciós budapesti tartózkodáshoz, a lap téli száma többoldalas összeállításban prezentálja a kurrens budapesti attrakciókat és a turisztikai akciót. Ausztria egyik legjelentősebb buszos utakra specializálódott tour-operátorával (www.blaguss.at) és kiemelt partnerével (www.westbus.at
) együtt, jövő januártól szintén kooperációban népszerűsíti az MT Zrt. a BWI-kampányt. A budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Budapest Airport Zrt., a BTDM Nonprofit Kft., nemzetközi piacvezető utazási portálok és egyéb turisztikai szolgáltatók együttműködésében megvalósuló BWI-kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint 2,5 milliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további információk itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.